mP3..

Tuesday, 26 November 2013

wifi oh wifi!

Assalamualaikum.. 
uwaa.. memang sadis dan teramat sadis..
superb sadis!!
computer Dhia suddenly tak boleh connect kat wifi (yang dekat rumah tu)..
ni pun, dapatkan ihsan daripada wifi kat library..
bila tiba2 je tak boleh connect, wah sasau hidup.. almaklumlah, sejak cuti sekolah ni, memang Dhia je la yang sapu habis line wifi tu..
nak buat ape lagi kalau tak sibukkan diri dengan hal blog, fb, email..
haha,, sungguh tak sihat..
barulah Dhia sedar, yang internet sangat penting dalam hidup Dhia.. *buat masa cuti sekolah ni

dan, disebabkan line wifi yang senget sikit, Dhia tak tahu yang hari Ahad tu, birthday kawan Dhia.. 
Dhia memang pelupa so harapkan fb untuk ingatkan..tapi bila line tak dek, memang tak lah..
dah hari Isnin, baru perasan.. 
waaaa! semalam birthday Azni !!!
teros amik telefon, dan call dia..
memang rasa serba salah sesangat!!
sorie, buddyz..
aku memang tak patut lupakan hari lahir kau.. tapi aku ni memang pelupa..
siap nyanyi lagu untuk dia tau..
#sebagai tanda mintak maaf..

hari ni nak carik hadiah untuk dia..
tak pasti lagi nak beli apa..
mana2 berkenan kat hati bila sampai kedai ni, Dhia sewat je.. eheh, beli, bukan sewat..haha

kat sini, Dhia nak buat ucapan sikit kpade yang tertentu..

first,
dear wifi,, please connect to my computer.. I really need you.
please please dan please!!!

second,
sorry to my sahabat, Nurafizatul Azni..
aku akan ingat bufday kau lepas ni dan selamanya..
tunggu je hadiah kau ye.. nanti kitorng (KAMA) bagi..

third,
sorry to my former classmates,
budak2 6 Arif.. aku tak join reunion semalam.. memang penat habis lepas balik UKKM..
ala, korang pun bukan nak jumpe aku,, #statement sedih
next next next year, aku join.. huhu

so, hari ni Dhia cakap pasal ni je.. next post, Dhia cakap pasal UKKM yang Dhia pergi semalam..
memang pening! untuk math la.. 
aip, tak ley citer lebih2.. nanti, sambung..


ASSALAMUALAIKUM!!

klik even ONCE, okay? *kerdip mata lagi..