mP3..

Thursday, 30 May 2013

3 CEMPAKA 1..SMK DUMA 2013

3 CEMPAKA 1   *smk duma

Assalamualaikum.. wah2 tengok tu.. ber'gwiyomi' kami sekelas.. haha..actually gambar ni untuk majalah sekolah.. tp Dhia ni 'jahat' pergi suruh orang snap jugak untuk camera Dhia.. *atas desakan kawan sebenarnya..

Dah tengok betul2 ke tu? Cube cari Dhia yang mana?

Teka lah sendiri ye! cuti2 sekolah ni, rase rindu pulk nak masuk kelas.. waduh,, kalau hari sekolah, tk nak pergi.. bila tk sekolah,, mengade nak pergi.. biaselah, pelajar sekolah memang selalu rasa macam tu. tul tak? *high-5 sikit..

lama jugak Dhia menyembunyikan dirikan? tak de la semunyi sangat.. ade je kat rumah.. mengemas.. almaklumlah, nak kenduri kawin.. semua nak dikemas.. tingkap nak dilap.. lantai nak dimop.. macam2 tau.. hurm,kaylah.. nnti type pnjng2 korang bosan pulak..

btw,, kpd yg sdg bercuti, jgn lupe study.. kpd yg bkrja,, jgn curi tulang.. kpd ibu ayah, jgn lupe bawak anak2 pergi bercuti.. huhu..kasihanilah anak2 yang mengharap untuk dibawa berjalan-jalan..

klik even ONCE, okay? *kerdip mata lagi..